30 May, 2011

Ahli Majlis MPSPK akan mogok

Nampaknya isu perobohan 16 buah gerai di jalan Kelab Cinta Sayang oleh Majlis Perbandaran Sungai Petani (MPSPK) masih tidak sejuk lagi.

Ini berikutan ugutan 17 orang ahli majlis MPSPK akan melancarkan boikot dan mogok dari menghadiri sebarang majlis MPSPK sehinggalah YDP bersama Setiausaha MPSPK digugurkan.

Mereka nampaknya akan menjadi juara rakyat kerana sanggup mengorbankan eluan mesyuarat demi penjaja Melayu ditepi jalan.

3 comments:

  1. UMNO merbok apa bikin ini semua.atau masih sibuk dok fikir pasai sapa calon.Atau dok buat postmoterm G 7 belum selesai.

    ReplyDelete
  2. jangan percayalah gelagat ahli2 majlis MPSPK, ini hanya lakonan depa saja, depa dah pandai guna tektik sheikh aljuburiiiiiiiiii pandai belakon untuk tipu rakyat,
    lagi pun depa hanya berani roboh gerai2 melayu sahaja,gerai2 lain macamana????????
    hipokrit,cakap tak serupa bikin,macamana nak bela rakyat, diharap teruskan lakonan, berlakon dan terus berlakon.......

    ReplyDelete
  3. Gerai gerai ini mencacatkan pandangan, dan menambahkan kesesakan di situ. Kita harus profesional dalam mennangani isu ini. memboikot bukan satu tindakan yg bijak.

    sri hartamas

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.