17 October, 2013

INILAH AKIBATNYA KELAK JIKA KALIMAH ALLAH TIDAK DIPERTAHANKAN.


3 comments:

  1. ini satu hal...tp yg lebih teruk, ada seorang Dr. n exmufti yg mengeluarkan kenyataan yg kelihatannya seperti LURUS.

    spt tak mengerti agenda Kristian terhadap umat Islam di Malaysia sehingga perlu menjadikan negara2 Arab sbg penyokong.

    kalaupun Dr n exmufti nak bersifat SEDERHANA, jgnlah nak membiarkan umat Islam dilanda lg satu masalah yg boleh menjadi penyumbang kpd bertambahnya gejala MURTAD di Mas.

    para Ilmuan spt Dr. berkenaan pastilah TERSENYUM n segala dakyah Kristian terhadap dia boleh terpantul dgn mudahnya.....tetapi terfikir atau tidak dgn umat islam lain yg masih jahil......nak SALAHkan mrk yg JAHIL ni?.....kalau dah tahu mrk JAHIL, kenapa pendapat yg Dr keluuarkan spt nak membantu si JAHIL terus dihanyutkan dakyah Kristian?...sepatutnya selagi boleh diminimakan faktor2 penyumbang murtad, sokongan tak berbelah bahagi perlu diberi.....ini tak, makin dikusutkan lg keadaan yg sedia kusut.

    ReplyDelete
  2. SOKONG 100%. APAKAH ORANG INI ANGGAP DIRINYA LEBIH ALIM...... LEBIH TINGGI ILMU DARI ULAMA2 LAIN??

    Dalam apa2 isu pun kita harus timbangkan buruk dan baiknya sesuatu tindakan, mana2 tindakan yang lebih banyak buruknya dari baiknya harus dihindari.

    ReplyDelete
  3. "Sejak seribu tahun lalu, sejak zaman Nabi Muhammad lagi mereka menggunakan perkataan Allah. Tiada isu selagi mereka menggunakannya merujuk kepada zat yang sebenar, bukan untuk berhala," katanya yang dipetik daripada portal Malaysiakini. - KATA DR. N EX MUFTI..... BIOR BETULLLLLLLLL... DAH TERANG LAGI BERSULUH.... MEMANGLAH TUJUAN GEREJA BUAT PENERBITAN BUKANNYA NAK CERITA TUHAN NABI MUHAMMAD DAN UMAT ISLAM ADALAH ALLAH DAN KITA KENA HORMAT ALLAH.................... TAPI YANG GEREJA NAK CERITA ADALAH ALLAH ADALAH PELENGKAP TRINITI..IAITU ALLAH, ROH KUDUS DAN JESUS (ISA)...BUKANKAH MEREKA MENYATAKAN ZAT ALLAH ITU DENGAN PENYEMBAHAN YANG TIDAK ESA....BODOH PUNYA ULANYAK..... CAKAP BERBELIT...TETAP NAKKAN MILLAGE DARI KAPIR.... KATAKANLAH DENGAN JELAS...KAPIR BOLEH MENYEBUT UNGKAPAN ALLAH SEBAGAI TUHAN YANG ESA...SEBAGAI TUHAN MILIK UMAT ISLAM.... TETAPI BUKAN SEBAGAI BAPA ISA.... JADI SEKARANG JELASKAN.... TIDAK IKUT ZAT..MENYOKONG ..MURTADLAH JADINYA.....JANGAN MEMBANGSAT.

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.