30 August, 2009

Program Bulan Ramadan semasa Tan Sri Zam Ahli Parlimen

(Courtesy Halim)

(Courtesy H.Metro)
(courtesy Utusan)

Sebagai menyambung tradisi yang ditinggalkan oleh Tun Daim, Tan Sri Zam juga tidak ketinggalan mengadakan aktiviti-aktiviti rahmat ramadan dengan menyampaikan berbagai sumbangan untuk anak-anak yatim dan ibu-ibu tunggal.

Aktiviti-aktiviti ini menyentuh segenap bangsa di kawasan Parlimen Merbok.

6 comments:

  1. Untuk pengetahuan semua sukacita nak dimaklumkan sejak 9 hari kita berpuasa 5 hari UMNO bahagian telah mengaturkan majlis berbuka puasa dan memberi sumbangan raya di tempat-tempat yang berlainan.Harus diingatkan dalam semasa menjadi pembangkang ini peruntukan amatlah kurang sekali dan majlis tak bolehlah diadakan secara besaran-besaran.

    ReplyDelete
  2. Merbuktimes cuba fikir bagaimana nak tambah pendapatan kaum keluarga kamu di Merbuk ?Terutama sekali kaum nelayan di Tg. Dawai dari zaman Daim samapi sekarang dok macam tu saja.Cuba buat kajian .... dari dok jaga tepi kain org.

    ReplyDelete
  3. Merboktimes nak tanya AKJ tu makna apa?

    ANAK KEPADA JEBON" pun AKJ juga

    ReplyDelete
  4. cik gu mad,
    Kalau dah Daim gagal nak tambah pendapatan kaum nelayan kita sama-sama lihat bagaimana Tajul pula nak tambah.

    Anom,
    AKJ merupakan bloggers.

    ReplyDelete
  5. AKJ "AKU KERJA JOLOK"August 31, 2009 at 11:10 PM

    Benar Tg. Dawai dari dulu dok macam tu juga.Apa Tok Mi janggut dan Daim buat.Depa buat projek masuk poket depa saja kot.

    ReplyDelete
  6. Waktu tu bolehlah Zam tu tunjuk hebat sebab dia menteri penerangan,kalau harap duit dia sendiri sekupang pun tak keluar. Kedekut macam apa, makan di kedai roti canai,menteri penerangan orang sebelah pun tak pernah belanja, ni mesti pak tuan yang korek gambar lama bawa keluar nak burukkan orang lain, tak dak kerja lain. Awat lani tak tolong sama rakyat yang pernah undi dia dulu, tolong turun buat kebajikan kat rakyat merbok yang undi dia dan dapat dia pi berjalan seluruh pelusuk dunia bawa adik beradik dia.Dok asyk tulis cerita lapok sahaja dan paper,orang dah nak termuntah dah.ali baba

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.