22 March, 2011

Cerita Sex

Hentikan politik kotor dan lucah. Pada waktu itu saya tengah Tweet dan semua bukti ini akan saya simpan kerana takut kena “hack”. Gambar yang disiarkan itu mirip saya, tetapi perutnya lebih buncit dari saya. Jam tangan Omega saya Azizah simpan.

Bangun pagi ini rakyat dihidangkan dengan cerita sex. Cerita yang tidak habis-habis dari Ketua Pembangkang ini yang dunia Islam kenali beliau sebagai Pak Sheikh.

Hari ini kisah rakaman aksi sex dengan wanita Cina pula. Pertemuan dengan media semalam Pak Sheikh menjawab dengan penuh yakin bahawa itu semua adalah konspirasi.

Tetapi Pak Sheikh lupa kerut-kerut di dahi dan wajahnya sudah usang tidak berseri lagi. Wajahnya kelihatan kemusangan dan pakaiannya lebih kepada berbulu ayam.

Kasihan Pak Sheikh bagaimana lah agaknya Allah SWT nak tunjuk kepada dunia kesudahan episod cerita sex ini.

17 comments:

  1. Saudara,berikan saya untuk ambil gambar saudara,dan INSYALLAH besok saya akan kirim pada saudara klip video yang terpapar wajah saudara.
    Saudara,kalau terlalu benci pada Anwar pun,biarlah ia kebencian yang berpada pada.
    Sah UMNO terlibat,jika tidak masakan dato Temberang berleluasa tanpa tindakan untuk menayang video yang dikatakan lucah ditempat terbuka.
    Kita sama sama tengok ,adakah benar andaian saya bahawa polis akan mengambil video ini dan akan memusnahkan kerana matlamat utama untuk memalukan Anwar telah tercapai.

    ReplyDelete
  2. fikir said......

    saya rasa ini kerja org dalam parti dia, masakan org umno,atau org mca atau org gerakan di suruh pergi dapatkan jam di bilik itu, kita kena ingat org dalam parti tesebut sangat benci dgn nya kerana pemimpin2 besar parti tersebut telah marah dan telah keluar parti, terbaru MP padang serai gobala pun marah sangat.....,zaid lagi marah........, saya percaya penuh kenyataan zul nordin yang disiar dlm akhbar, katanya 110% jelas...,orgnya jelas dan kita semua tahu siapa dia....,dan katanya lagi,"saya percaya dia ada penyakit dan ini perlu diubati segera".
    ingat ALLAH maha kaya,segalanya terjadi adalah.......

    ReplyDelete
  3. wow MR.pemimpin melayu hari ini sudah losak.Kes liwat ada.Kes kena liwat maca, dikedah selatan pun ada.Kemudian video sex pula .Ayo yo apa pasi terok ini.

    ReplyDelete
  4. Anmin MT
    Kenapa PM Dato Najib perlu dikhianati.Kalau selama ini kita mudah menerima tuduhan dan sukar menerima penafian pembangkang,eloklah kali ini kita berfikir juga dengan minda yang di anugerah Allah ini.
    Saya amat percaya nama PM digunakan untuk tujuan ini.Ianya diluar pengetahuan PM.Mereka yang membuat perkara jijik ini sebenarnya amatur dan sebab itulah kebohongan terdedah.Menggunakan Corcosa Sri Negara adalah suatu perkara yang paling memalukan.Akan ada gurauan nanti bahawa pelawat rasmi dari negara asing akan menolak untuk ditempatkan di sini.
    Admin MT,
    Kumpulan ini hanya berfikir untuk perut mereka saja.Setiap kerja ada habuan.Mereka tidak pernah fikir kesannya pada PM.Secara tidak langsong kerja kerja kuat beliau telah dikhianati.
    Maafkan saya ,jika saya katakan mereka ini adalah kumpulan yang sama memusnahkan Pak Lah dan mereka adalah anak anak buah kesayangan penulis memori yang berjaya berjumpa dengan orang yang telah meninggal.
    Kerja kerja dilakukan sekarang semata mata untuk menjadikan memori itu benar.Tetapi malangnya ia memberi kesan tidak baik pada PM dan UMNO.
    MRA Sungai Lalang

    ReplyDelete
  5. dh terbukti pmimpin umno dalangnya...sungguh memalukan....

    ReplyDelete
  6. shazryl eskay...oooooiii shazryl eskay kenapa anuar berkawan dgn mu, hang kata hang dok bawa anuar ke thailand dan club house, buat apa hampa pi sana? pasai pa anuar suruh hang pi ambil jam omega tu, dan pasai pa pula hang minta tolong rahim tambi chik dan shuib lazim tu,jangan lah pecah tembelang bos, org kata dia dah dekat dah nak jdi Perdana Menteri, jadi sekarang ni kwn2 dan org2 keliling anwar yang dok buka satu lepas satu kes,
    jangan dok salah org2 lain.........
    dan rakyat semua patut desak kerajaan tubuh "suruhanjaya Bebas" untuk zahirkan perkara ini.........,tkasih..........

    ReplyDelete
  7. BETUL LAH ANAK AKU UMUR 12 TAHUN PUN KATA MUKA SI KING LIWAT DA TAK ADA SERI.. BAGI KITA ORANG PULAK WAJAK DIA MEMANG MUKA SIAL.. MUKA BABI..MUKA LAKNAT.. MUKA SUNDAL...MUKA JAHANAMKAN MELAYU.. MUKA PRO YAHUDI.. MUKA DILAKNATKAN ALLAH...ROH ROH ARWAH ORANG YG PERNAH FITNAH.. MENADAH TANGAN..AMINKAN UNTUK KAU DI AIBKAN.. KAU TAK PERNAH DI FITNAH.. KAU FITNAH NAJIB DAN ROSMAH.. KES ALTANTUYA..KAU AIBKAN DIA SEBAB KAU TAKUT DIA AKAN MENGANTIKAN PAK LAH YG BEBAL TU.. SEBAB NAJIB LEBIH BIJIK LEBIH PANDAI LEBIH TAHU TENTANG POLITIK DAN TENTANG DIRI KAU YG SONGSANG TU.. KAU FITNAH..DIA ..KAU BOLEH KAYA HASIL HARAMMM TAP[I JIWA KAU TAK TENTERAM....RASAKAN RASAKAN RASAKAN AMIN DOA ORG YG KAU FITNAH TELAH DIMAHBULKAN ALLAH AMIN AMIN ALHAMDULLIAH.. SYUKUR ALLAH YANG MASA ESA...

    ReplyDelete
  8. Macam mana dapat tahu yang perempuan dalam video tu seorang Cina?
    Silap-silap kes perempuan yang buat ketu-ketambi dulu tak?
    Silap-silap anak ke bini sendiri tak?

    ReplyDelete
  9. MT.apa nak jadi dengan senario politik melayu hari ini.Banggakah melayu dengan segala pemimpin dinodai dengan maksiat terkutuk.Skandel ini bagi pemimpin melayu ini ada yg boleh didedah dan ada juga yg pandai makan dan pandai simpan.Tetapi percayalah segala bala yang sedang menimpa umat melayu di malaysia hari ini kerana mepimpin sudah lari dari ajaran islam.Hatta dalam parti PAS sendiri pun belum ada jaminan bersih.Allah Maha mengetahui segala nya.

    ReplyDelete
  10. Kantoi Kilang LamaMarch 25, 2011 at 9:21 PM

    Selain dari cerita video sex pak sheh ni.Cerita kerua umno padang serai pun naik seram bulu tengkok juga.Malu yg amat sangat.Kalau pemimpin tak bermaruah.UMNO terima kesannya.

    ReplyDelete
  11. kalau setakat anwar aljuburi @ alpantatri ni bersepah pemimpin yang ada yang jauh lebih kesopanan dan kesusilaan. Rakyat malaysia ni ramai yang sedang dan yang ada terutama pemimpin UMNO UMNO UMNO UMNO BN BN BN BN BN yang memang hebat. terutama PM kita, TPM dan yg lain2nya. Takat anuwar juboq lupakan saja. ZAMAn dia pun hancur nasib baik Mantan Tun Mahathir ada kalau tidak hancur kita semua.

    ReplyDelete
  12. 1:-'pempuan ketok ketampi dulu tu' yang kata itu adalah DAP dan PKR.....sebab itu tak betul,kena2 pempuan malayu, malu DAP & PKR,
    2:-'pempuan cerita video sex pemimpin pembangkang ni pula' yang kata adalah media,kita tengoklah betul atau pun tidak, sabar lah dulu...............
    mcmana Kantoi Kilang Lama,tak kan rahman pdg serai buat mcm pak sheh juga??????
    nauzubillah,,,,,,,

    ReplyDelete
  13. Bila sebut Pak sheh aljuburi dan video teringat Rahman Padang serai yang kena liwat.Pejuang bangsa agama dan tanah air tahi kucing depa.

    ReplyDelete
  14. dari gaya bahasa anon 6:40,tak hairanlah dalam umno sekarang banyak kaki betina,arak dan judi.
    bila sendiri selalu buat,ingatkan orang lain pun sama dengan perangainya.
    agaknya dah banyak kali anon 6:40 ini di tibai olih nawar dari belakang.kalau tidak masakan dia tau.kalau setakat dengar cerita,macamlah cerita najib dengan antatuyanya.
    bagi aku kedua cerita iaitu anwar dan najib,dibaut olih orang yang tak punya moral termasuk 6:40

    ReplyDelete
  15. Anon 8.08

    1. Nampak sangat kamu manusia yang (i) sempit fikiran (ii) jumud penganalisaan (iii) taksub membuta tuli (iv) kurang matang (v) emosional dan prejudis (vi) tak objektif dalam menilai sesuatu (vii) kurang bijak dan rendah keintelektualan (viii) sembrono melepas geram

    2. Tak boleh kah kita hanya lihat episode ini secara objektif dan matang ? Beginilah, ada sekumpulan manusia mempunyai sebuah CD yang kurang elok dari segi moral perlakuannya. Mereka mahu dedahkan kepada masyarakat umum. Jadi ditunjuk kepada golongan tertentu sahaja, bermula daripada kumpulan wartawan. Niat mereka kononnya ialah untuk memperlihat bahawa "pelakonnya" adalah seorang Melayu/Islam yang TIDAK LAYAK menjadi pemimpin negara. Ini adalah hak mereka sebagai rakyat negara ini. Samada secara kebetulan ke atau diberi orang, itu akademik. Pokoknya, sesudah menyaksi persembahan dalam rakaman, sebagai rakyat prihatin tanpa bersandar kepada mana-mana ideologi politik, mereka rasa terpanggil untuk melaku sesuatu demi untuk mempertahan maruah Agama, Bangsa dan Negara.

    3. Dan kita, rakyat yang juga prihatin serta bertanggungjawab, patut memuji mereka yang mahu mendedah sesuatu yang keji dan jijik. Kepada saya soal-soal teknikal tak perlu dijadikan sebab atau alasan; kita cuma lihat pada apa yang asas. Yang buruk didedah untuk menyelamat negara !

    4. Jangan pula mula menunjuk kebodohan dan kedegilan kita dengan mula menuduh orang lain semata-mata mahu menutup pekong kita ! Atau sebagai cara untuk mengalih pandangan masyarakat dari isu sebenar. Cara ini dah lapuk, ketinggalan zaman. Orang dah tak bela diri dengan melempar balik tuduhan sama kepada puak lain. Amat 'simpleton' cara itu ! Kebudak-budakan ! TAPI mungkin juga yang kononnya dewasa itu pada umurnya saja, tapi masih mentah ala budak-budak mentalnya ! Sebab itu kita terbaca komen-komen yang menuduh orang lain seperti kononnya ada konspirasi antara puak-puak yang berbeza ideologi politik ; kononnya pihak PDRM pun terlibat , cara mana tak pula diberitahu ; kononnya PM pun terlibat dan amalan biasa, UMNO mesti ada peranan. How naive !

    5. Janganlah memperbodohkan diri sendiri ; malu kepada anak cucu dan sahabat handai. Cukuplah, dalam dunia politik di Malaysia ini sudah melimpah ruah dengan manusia-manusia yang tahap ketaksubannya begitu tinggi dan melangit hingga paku yang tajam boleh dikata tumpul hanya dengan pemimpinnya berkata begitu ! Kapas yang putih boleh menjadi hitam hanya dengan 'perintah pemimpin'. Apa yang nak dihairankan ; ada pemimpin boleh mengampuni dosa pengikutnya ! Dah doa pada Allah SWT dan dapat pula firman seperti yang manusia hajati. Inilah yang dikatakan munafik ! TAPI peliknya, yang munafik dijadi ikutan. Yang berakal dan berakademik latihannya pula menggadai segala yang cerdik semata-mata mahu mengikut yang munafik.

    6. Alangkah bodohnya bangsa kita sampai tak boleh sedar bahawa yang disangka permata itu adalah kaca sebenarnya ! Bodoh sangatkah kita hingga tak nampak ke arah mana kita sedang dibawa oleh kumpulan munafik ini. Tak sedarkah kita akan permainan licik musuh bangsa dalam memperalat si munafik-munafik ini bagi mencapai dan menjayakan hasrat dan agenda politik kaum mereka ? Buta sangatkah kita ? Nauzubilahminzalik ; janganlah sampai kerana buta perut kita sanggup jual maruah bangsa , gadai kemuliaan agama dan memperjudikan keselamatan negara sendiri !

    ReplyDelete
  16. anom 2:44 buang masa tahan mata mempertahankan al juburi ana rasa ante nak jadi hero kampung ok lah tapi takat tulisan ante tu ana rasa ante ni manusia bodoh , kena batang hidung baru nak percaya. org aljuburi memang macam tu anak bini kena bontot baru nak percaya.percaya dgn beruk lagi bagus. 2:44 ante ni jangan taksub dgn aljuburi org macam dia dan ante sama je. kita berpolitik biar berpegang kepada agama ,bangsa dan negara serta kedaulatan undang2. takat baring atas jalan raya bodoh namanya. next pru 13 gunakan pensil pangkah. kaum ante jangan kata putrajaya. reban ayam pun belum tentu ante dapat. bodoh kaum ante sama dengan depan belakang sapu. baca lah march 29,2011 1:39pm. takat macam ante sembang d kedai kopi dan main depan belakang tak payahlah nak berdebat dgn ana. korek lubang kunyit ante boleh lah. Hidup Melayu. hidup pertubuhan melayu bersatu UMNO.UMNO.UMNO.UMNO BN BN BN BN.

    ReplyDelete
  17. kalau para pencacai ckp smua video lucah anwar ibrahim ialah edit/ palsu/ konspirasi umno knp para pencacai tidak mau bekerja sama u/ menghasilkan 1 shj video sex melibatkan najib, cubalah kalau para pencacai rasa senang shj nak buat video lucah mcm anwar.

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.