10 May, 2013

MUKHRIZ BUKAN CALANG-CALANG MENTERI BESAR

Pengharapan rakyat Kedah yang tinggi kepada MB baru Datuk Paduka Mukhriz Tun Mahathir untuk bukan setakat membawa pembangunan fizikal tetapi juga pembangunan rohani dan spiritual. Lima tahun Kedah kosong kedua-dua sektor ini.

14 comments:

  1. InsyaAllah...rakyat Kedah tak akan kecewa...sama2 lah kita berdoa moga beliau sentiasa di pelihara Allah swt dan ikhlas dalam perjuangan nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alangkah manisnya jika bini Mukhriz nenutup kepala....percayalah Dato' Mukhriz anda akan lebih dihormati & diyakini....

      Delete
  2. ALLAHUAKBAR- Pak Habib Johor

    ReplyDelete
  3. MB BARU DAN GAYA BARU BERCIRI BARU - BERTUTUR TAK NGIKUT NAFSU , HORMAT TINGKAH LAKU , PASTI AKAN KEKAL DIKEDAH YG SATU -

    ReplyDelete
  4. Sokong sangat2 Mukhriz.. terbaik.. syabas!!

    ReplyDelete
  5. Sebagai anak jati P Pinang aku doakan semoga Kedah akan transform menjadi negeri termaju dan terkaya di Malaysia dibawah pimpinan Datuk Mukhriz. Buktikan pada cina cina kiasu DAP bahawa Melayu adalah pemimpin terbaik

    ReplyDelete
  6. Doaku untukmu Mukhriz.
    Be the good and the best.
    Let Anwar alone and his crony be the BAD and the UGLY.

    ReplyDelete
  7. Apa lagi Mamakutty mau?

    ReplyDelete
    Replies
    1. org x bertamadun mmg mcm ni ...

      Delete
    2. Salam Bro,engkau pengikut Anwarkutti ke? Hati-hati jangan bagi dia jalan kat belakang engkau!

      Delete
  8. alhamdulillah syukur pada allah dengan rahmatnya.Lani aku ada seorang MB dan ayahnya sebagai penasihat. DR.Mahathir. Lapang dadaku menerimanya.

    ReplyDelete
  9. Kedah Maju Jaya di bawah MB baru dan BN.Amin!...Tentukan lebih baik dari PAS dan DAP maupun PKR!

    ReplyDelete
  10. Datuk lebih manis sekurang-kurannya berselindang menutup anak rambut. Bukan terikut-ikut cuma lebih manis. Mudah-mudahan beransur-ansur berubah.

    Lebih disenangi oleh kita orang Melayu yang berlapik dan bersantun.

    Lebih-lebih lagi Datin yang lemah lembut pekerti.

    Cubalah Datuk.

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.