30 August, 2009

Blog Ketua UMNO Bahagian telah diupdate setelah mendapat teguran Merbok Times

(courtesy kbmerbok.blogspot.com)

(courtesy kbmerbok.blogspot.com)
(courtesy kbmerbok.blogspot.com)

Merbok Times ingin menyampaikan setinggi tahniah kepada Blog Dari Meja Pengarang, Datuk Tajul Urus Mat Zain kerana nampaknya telah ada sedikit perkembangan yang positif dengan posting terbaru visual-visual Datuk Tajul mendekati rakyat yang daif dan ini lebih menyentuh rakyat.

Merbok Times bukan berhasrat untuk hentam keromo atau "condemn" membabi buta mana-mana pemimpin atas emosi atau prasangka tidak baik , tetapi teguran yang diberi ini adalah untuk kebaikan UMNO dalam bahagian Merbok.

Kalau baik kita terima secara baik. Semoga diteruskan usaha sebegini dan tidak hangat-hangat tahi ayam.
Syabas!!

3 comments:

  1. Tahniah merboktimes !!! marilah kita membuat teguran secara lebih ilmiah dan tidak hipokrit.Kita jangan jadi kuda tunggangan mana-mana org yang kecewa politik.Biarlah kita lebih neutral dan professional dlm membuat teguran.

    ReplyDelete
  2. Insan neutral,
    Jangan ucap tahniah pada Merbok Times. Itu tidak penting. Perjuangan Merbok Times masih belum selesai.
    Merbok Times akan sentiasa pantau prestasi dan KPI Ketua Bahagian dan seluruh AJK Bahagian yang diberi amanah supaya berfungsi untuk ahli UMNO dan masyarakat dalam Merbok.
    NEXT INLINE WILL BE : AWAS!! Semua 15 biro dan 10 zon harus berfungsi dan bergerak.

    ReplyDelete
  3. Merboktimes bukan neutrallah........di kepunyaan seorang yang teringin sangat nak jadi pemimpin tetapi dia pengecut tak berani melalaui prosess demokrasi.

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.