04 September, 2009

Datuk Tajul mula bekerja setelah mendapat teguran dari Merbok Times

(courtesy - kbmerbok.blogspot.com)

MT ingin ucapkan tahniah kepada Ketua UMNO Bahagian Merbok, Datuk Tajul Urus Mat Zain nampaknya menerima teguran yang membina dari MT untuk mempergiatkan aktiviti imarah Ramazan.

Teguran yang positif ini menampakkan ada hasil-hasilnya apabila Datuk Tajul sedang sudah mula mengadakan program buka puasa di beberapa tempat.

MT mengalu-alukan setiap prorgam khasnya yang menyentuh rakyat untuk diumumkan dalam blog ini.

Keutamaan mestilah diberi kepada pengundi atas pagar bukana setakat orang-orang UMNO sahaja. Kerana untuk menang pilihanraya yang penting ialah pengundi atas pagar, generasi muda, pengundi baru dan wanita.

Semoga usaha Datuk Tajul ini akan berkekalan sehingga tarikh pilihanraya akan datang kerana Dr Hamdan Khalib, ADUN Tg Dawai cukup aktif turun kawasan, perkembangan aktiviti beliau cukup "up to date" dan blog beliau sentiasa diupdate selalu. Cuba layari blog Dr Hamdan www.aduntgdawai.blogspot.com.

Seruan terakhir MT ialah bersainglah dengan PAS, Dr Hamdan bukan nya menentang teguran MT.

5 comments:

  1. Hai Merbok Times dok bodek Tajul balik ka? Berapa Tajul dah beli hang kot.
    Semuanya aktiviti tu berlakon saja...

    ReplyDelete
  2. Berlakon drama bersiri...hehehe

    ReplyDelete
  3. Kalau hendak menjadi pemimpin,perkara paling utama ialah hendaklah sentiasa bersama rakyat tidak kira masa serta dimana.Samada ianya satu lakonan atau keihklasan hanya tuhan saja yang tahu niat seseorang itu.

    ReplyDelete
  4. Pembodek2 Tajul, tolong update blog tajul.tengok dr hamdan punya blog up to date.

    Awat hangpa malas sangat niii..up date blog pun keja hangpa gak..sebahagian dari keja bodek.

    Mana Tapai yang cakap pandai tu..Dia lagi banyak idea.Mintak dia up date brita terkini.

    ReplyDelete
  5. apa nak herannn,bodek mmbodek mmg keje diaorg...

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.