04 September, 2009

Berapa ramai jentera UMNO Merbok yang akan turun ke Pilihanraya Kecil DUN Bagan Pinang, Negeri Sembilan?

Berapa ramai jentera yang akan turun berkempen ke PRK DUN Bagan Pinang semuanya bergantung berapa banyak fulus yang akan turun. Kalau banyak fulus banyaklah jentera dan rombongan yang akan turun.

Kerana kempen sekarang ini tidak akan berkesan jika hanya memakai air lior sahaja. Apabila dah masuk Negeri Sembilan maka tidak sah kalau tidak pergi membeli-belah di Nilai khasnya kaum wanita.

5 comments:

  1. Td Dato Mokhzani ada buat majlis berbuka puasa di Masjid Sg. Lalang..dgr crita ramai jugak yg mai..ni bermakna ahli2 UMNO Merbok tetap menerima beliau sebagai pemimpin Merbok.


    Ahli UMNO..01049433

    ReplyDelete
  2. Syabas Dato Mohzani..!!!! Bila lagi nak menerajui Merbok.??

    ReplyDelete
  3. kita tunggu 2011 utk Dato Mokhzani menerajui Merbok..

    ReplyDelete
  4. Bukan jalan mudah untuk Mokhzani!!!!.
    Eloklah kita tumpu untuk memenangkan pilihanraya pada PRU13 dari mengujudkan team yang menampakkan ada unsur-unsur perpecahan.Lebih elok jika program ini diselaraskan dan dimaklum kan kepada bahagian.biar org nampak kita semua bersepakat dan bekerjasama antara kita ahli-ahli UMNO.

    ReplyDelete
  5. Li jerung, Sapar Sungkap Para, Din JJ tak pi ke Majlis buka Posa dengan Mokhzani apapasai?

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.