21 November, 2012

Harimau pun pening bau ketiak

Kalau dah tak pandai menari disalahkannya lantai jongkang jongket. Itulah peribahasa Melayu yang sesuai diberikan kepada Rajagopal, jurulatih Harimau Malaya yang hanya mampu seri dengan Bangladesh. 

Seharusnya apabila Rajagopal menyedari masaalah bau ketiak pemain Bangladesh mengugat prestasi pasukannya Rajagopal sepatutnya membekalkan penutup hidung bagi mengelak bau hangit ketiak supaya tidak menusuk hidung pasukan Harimau Malaya.

Apakah jika pasukan Liverpool atau Manchester United berhadapan dengan pasukan Bangladesh mereka juga akan seri atau kecundang apabila hidung mereka menghadapi masaalah yang sama?

Semoga hubungan diplomatik di antara Malaysia dan Bangladesh tidak terjejas kerana kenyataan 'penghinaan' Rajagopal kepada rakyat mereka.

6 comments:

  1. Memang betul berbau busuk melenting kerana di tingkat bawah pejabat saya adalah hostel pekerja Bangladesh/India. Mereka adalah spesis manusia yang kotor dan busuk. Pekerja dan pelanggan saya selalu komplen dan menutup hidung bila melalui tingkat mereka.

    ReplyDelete
  2. Ini orang edit je la weyh..xyah la serius sgt nk hentam pon.slidik dulu sumber ni betul ke x.apa blogger camni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baca yang tersirat bukan yang tersurat.

      Delete
  3. Sy HR incharge foreigner..mmg mereka k`bykan b`bau..tp ade yg p`bersih..jgn duk kutuk sgt..kalau xde mat bangla sape yg nk kje kt kilang2 di Msia..

    ReplyDelete
  4. EDIT SUKA-SUKA MAAAAANovember 22, 2012 at 12:26 AM

    KITA OLANG PUN TAU LAAA..INI MAHU KASI INGAT SAMA LAJAGOPAL. APA PASAT MAU EXPELIMEN. SELALAU KALAH APA HALIMAU SUDLAH TIDO KA?

    ReplyDelete
  5. eh,eh edit..apasal marah2 ni,hahahaha

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.