03 July, 2011

Salleh Yaakob, sama rata - sama rasa.

Pelawak Salih Yaccob akan muncul dengan program terbarunya, Salih Yaccob Show, I Follow. tag line 'I Follow' yang diambil daripada slot Sinar Pagi dalam Sinar FM.

Salih Yaccob Show, I Follow dijangka dapat menarik rating yang tinggi kerana peminat-peminat Sinar Pagi juga akan follow Salleh Yaakob sehingga ke program TVnya.

Apapun ramai juga lelaki yang akan follow Salleh Yaakob mengikuti petua-petua pengurusan empat isteri.

Sedap mata memandang sedap lagi bahu yang memikul. Bukan senang untuk berlaku adil supaya sama rata sama rasa.

3 comments:

  1. heran gak. nape 3 isteri si salleh ni bertudung yang sorang tu tak. tak pasti isteri pertama ke isteri kedua. dari segi pengurusan ni dah kureng.

    ReplyDelete
  2. Tahniah kerana mampu beristeri 4 orang. Bukan calang calang orang yg dapat melalkukannya. Harapan saya kalau nanti dah beranak pinak, dan mula anak-anak dewasa untuk belajar diperingkat lebih tinggi, sibapa sudah bersedia berkemampuan menghantar mereka kemana yang mereka layak. Janganlah pula salahkan kerajaan kerana anak tiada dapat biasiswa dan yang lebih memalukan bila ambil PTPTN tak bayar pula bila masanaya untuk membayar. Sungguh payah memjadi lelaki Muslim yang bertanggung-jawab!

    ReplyDelete
  3. nk kena bg giliran ari2 tu yg gua respek. kalau selang 4 hari sorang isteripun, salleh kena hari2 woo... lama2 boleh patah pinggang @ belaga lutut..

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.