05 April, 2011

Eeeee.... naik geli-geleman aku tengok video tu...

Nampaknya kesan Tsunami Video Sex Anwar Ibrahim dah mula merebak sedikit demi sedikit seperti kebocoran radioaktif di Daiichi Fukushima, Jepun.

Hari ini sudah mula terselak babak pertama dalam Youtube dan dijangkakan babak-babak seterusnya akan terselak sedikit demi sedikit sehinggalah akan terlanjang bulat dalam sedikit masa lagi.

Sesiapa yang menontonnya pasti menarik nafas panjang. Banyak blogger yang postkan video ini dalam blog mereka.

Kalau Datuk Eskay boleh bertaubat selepas balik Mekah dan Umrah mengapa Saudara Anwar Ibrahim masih tak mau bertaubat.

3 comments:

  1. Oldtown Kil;ang LamaApril 5, 2011 at 7:41 AM

    Tuan MT;aku sikit pun tak rasa hairan dengan tsunami sex kin.Sebanarnya inilah penyakit yang menjadi kebanggan orang ternama,dato-dato,tokoh politik,koprat.Kalau di bongkar lagi bukan pak sheh sorang sahaja yang menjadi hero.Ramai lagi.Cuma nasib di dunia mereka baik.Dihadapan Allah nanti tahu lah azabnya,Bagi aku ini adalah bukti bahawa masa menjadi kawan ok.Bila menjadi lawan ko.Pada hal semasa kawan dan lawan adalah pelopor sekandel dan maksiat.Banyak pemimpin kotor dgn maksiat.Berpura-pura depan rakyat.Tak perlu lihat video mereka lagi.Inilah punca kejatuhan umat melayu.Naik kerana jalan tak betul.Pemipin kotor dan lucah.Anak ramja kita dah mula rosak kerana kita sendiri.

    ReplyDelete
  2. gempa said......

    insaflah pembuat amanat memali,insaflah si seakan-akan ayah pin,insaflah org2 yg buat2 pandai,pembela,dll
    sekarang aktor video sex tu dah semua org dpt tonton, si shzryl eskay pun ada sekali dgn pak sheikh serta pelacur china tu chunnnnn sungguh,
    patutlah dilakukan dgr kata pelbagai aksi menghiburkan..........
    bolehlah sembahyang hajat pula bagi video tu jadi warna, panggil ramai2 adakan di kota baru pula, tq eskay kerana berani utk selamatkan negara drp di pimpin cita2 besar penzina,peliwat berterusan.......

    ReplyDelete
  3. hanya yang buta mata dan buta hati sahaja yang berkata itulah Anwar Ibrahim.
    hanya depa yang baru keluar dari gua sahaja tidak tahu bedakan antara teknoloji dan buatan tangan.
    inilah akhir zaman,pemfitnah di muliakan.
    perogol,perasuah dan pembunuh di dewakan.

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.