12 August, 2009

Ustaz Hassan Ali telah taubat nasuha

Ustaz Hassan Ali, tokoh motivasi terkemuka merangkap Pesuruhjaya PAS Selangor rela dilucut jawatan dari Exco Kerajaan Arak @ Selangor kerana mempertahankan prinsip perjuangan bahawa arak itu adalah haram.

Beliau tidak gentar dengan gesaan supaya beliau dikenakan tindakan disiplin kerana membangkitkan isu penjualan arak di negeri itu.

Baguslah kalau Ustaz Hassan Ali telah sedar dan tidak mahu lagi bergelumang dengan najis babi, arak dan kumpulan kongsi gelap.

6 comments:

  1. Jangan Tau Buat hangat2 tahi ayam sudah la...ini bab akidah, syabas untuk Hassan Ali!

    ReplyDelete
  2. Salam MT,

    Hasan Ali takut mahkamah akhirat, bukan macam Anwar, mahkamah dunia pun dia putar......

    ReplyDelete
  3. Ala..gertak-gertak sayang je kot..Takkan ler sahabat karib DAP dengan PKR awak nak buang awak..Awak cakap je apa-apa. Kami restu.Kalau ikhlas bukan hari ni awak berdendang macam ni. Hari pertama awak buka mulut awak yang besar macam gua kelam tu awak dah patut cakap bab kena letak jawatan atau pun tidak Hassan Ali ooi. Taktik bini kedua merajuk.

    ReplyDelete
  4. Sejak bila Hassan Ali jadi Ustaz ? nanti Pok Nik AJIZ murka baru tau ! Pok Nik Ajiz kan ULAM MAK MAHA AGUNG sama taraf AYATOLLAH ALI Khameni,dia kata tak pa DAP HINA Islam sebab DAP jahil ilmu Islam jadi Pas kena tarbiah ahli DAP.

    Tapi malangnya Ahli DAP yang sedang tarbiah orang PAS dan ULAMAK ULAMAK DALAM SEMAK PAS turut saja.

    The bottom line is PAS must get the CHIENESE VOTE,Islam nak jadi apa lantak lah !

    ReplyDelete
  5. Nik Aziz pun makin lama makin nyanyok..tok sah dok cakap laaa...
    Kami yang tak dak ilmu ni jadi pening dan pusing dengan kenyataan Tok Guru atau Tok Garu?

    ReplyDelete
  6. Berita semasa buat analisa keputusan G7 Merbok !
    Dato Zubir Saad Ketua Penarangan yang dilantik,TOWKAY ZUFA FARMASI menang no 1 ! WOW !siapa Zubir ? dan macam mana dia boleh menang dengan begitu banyak ?

    Zubir merupakan seorang ahli PAS yang cukup fanatik satu ketika dulu terutama sekali semasa pilihanraya tahun 1999 dan 2004. Dia juga merupakan penyumbang terbesar kepada Tabung PAS dan Parti Keadilan.

    Zubir juga merupakan proksi dan rakan karib AL JUB ANWAR IBRAHIM.Banyak projek bekalan ubat ubatan kepada hospital Kerajaan diberi oleh AL JUB ANWAR kepada dia.

    Sejak bila Zubir menjadi ahli UMNO ? cawangan mana ? apa hubungannya dengan Mahadzir Khalid dan Tajul ?

    Adakah semua perwakilan UMNO telah dibeli oleh Zubir ?

    Merbok Times tolong bongkar ! adakah semua ini benar,jika benar UMNO telah diselinap masuk oleh agen agen Pakatan .

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.