13 August, 2009

BONGKAR!!! Ada talibarut Anwar dalam AJK UMNO Bahagian Merbok

Pendedahan di bawah telah dibuat oleh Pengintip UMNO. Jika benar seperti kenyataan pengintip UMNO bermakna UMNO Bahagian Merbok telah tercemar dengan anasir PENGKHIANAT MELAYU.

Seharusnya ahli-ahli UMNO dalam Bahagian Merbok menentang anasir ini.

Pengintip umno said...

Berita semasa buat analisa keputusan G7 Merbok !
Dato Zubir Saad Ketua Penarangan yang dilantik,TOWKAY ZUFA FARMASI menang no 1 ! WOW !siapa Zubir ? dan macam mana dia boleh menang dengan begitu banyak ?

Zubir merupakan seorang ahli PAS yang cukup fanatik satu ketika dulu terutama sekali semasa pilihanraya tahun 1999 dan 2004. Dia juga merupakan penyumbang terbesar kepada Tabung PAS dan Parti Keadilan.

Zubir juga merupakan proksi dan rakan karib AL JUB ANWAR IBRAHIM.Banyak projek bekalan ubat ubatan kepada hospital Kerajaan diberi oleh AL JUB ANWAR kepada dia.

Sejak bila Zubir menjadi ahli UMNO ? cawangan mana ? apa hubungannya dengan Mahadzir Khalid dan Tajul ? Adakah semua perwakilan UMNO telah dibeli oleh Zubir ?

Merbok Times tolong bongkar ! adakah semua ini benar, jika benar UMNO telah diselinap masuk oleh agen agen Pakatan .
August 13, 2009 1:00 PM

28 comments:

  1. Yang sebenarnya ana anasir-anasir yang cuba memecahbelahkan AJK UMNO Merbok yang mantap sekarang ini.
    Segala tohmahan ini tidak harus dilayan kerana tiada bukti yang kukuh.
    PEEEEEERaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh

    ReplyDelete
  2. jilid 3 ban merbokAugust 13, 2009 at 4:17 PM

    DIN ! hang betui betui pak lawak ! agaknya Zubir dah plaster mulut hang dengan gambar AGUNG warna biru kot ?

    Macam mana hang kata UMNO Merbok mantap ? Aishah Naib Ketua Wanita,Solehah AJK Wanita,Rosli Mat Zain Ketua Cawangan Sg.Layar Hujung dan Hj.Bakar Sharif Pemeriksa kira kira dah letak jawatan kerana tak puas hati terhadap Kepimpinan UMNO Merbok.

    Din hang baru dalam UMNO Merbok,nak tahu cerita lama dan terkini hang pi tanya Pak tuan Syed Osman,DIN JJ,TOK MI JANGGUT,Pak jang Badri,Cikgu Mud Omar,mejar anuar,Kak Kiah,Cik gu Jamariah dan ramai lagi orang orang lama Merbok,depa boleh cerita macam macam berkenaan merbok.

    ReplyDelete
  3. Khabarnya Zubir KAW12 ni mula-mula masuk cawangan Kongsi 14. Selepas tu tukar ke cawangan Taman Wira.

    Kenapa tak kekal di cawangan Kongsi 14? Cawangan uzur mana dia mau kot!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya memang agak susah dan sukar untuk kita menerima kemasukan bekas ahli PAS atau PKR, lebih-lebih lagi yang berprofil tinggi.Kebanyakkan mereka mempunyai agenda yang lain daripada matlamat perjuangan parti UMNO.Tetapi untuk kita terus menjatuhkan hukum berhubung keikhlasan hati sesorang insan itu adalah tidak adil samasekali.Adalah lebih baik jika dapat diberi peluang untuk beliau menunjukkan prestasi dan sumbangan kepada parti terlebih dahulu supaya dapat dibuat penilaian yang adil dan saksama dalam memperkuatkan lagi parti UMNO yang sedang dalam proses pemulihan bagi menghadapi ujian getir PU akan datang.

    ReplyDelete
  5. Mungkin benar..banyak lagi kisah yang terselindung yang merbok tak nampak tapi dikesan oelah bahagian lain malah di sebahagian besar bahagian di kedah..berhati-hatilah..

    Jangan nampak pada wang ringgit sahaja dan jangan nampak pada sesuatu yang kita nampak dan suka. Berhati-hatilah.

    Alkisahnya ada seorang tue sememangnya penyokong kuat Anwar tapi berbaju UMNO.Berhati-hatilah.

    ReplyDelete
  6. Jilid3 ban merbok,
    Harap maaf bukan saya berhasrat nak berdebat tapi apa salahnya kalau beliau dibagi peluang.
    Kadangkala kita mudah sangat cap sesorang kerana tidak sehaluan dengan kita.
    Kalau benar cuba hang nyatakan no ahli PAS beliau.Memang kita semua sedar bahawa duri dlam daging lebih bahaya dari duri luar daging.
    Kalau benar aku akan sokong hang all out!

    ReplyDelete
  7. Siasat dulu...
    1. Ahli PAS kawasan mana?
    2. Berapa no ahli...

    Orang UMNO masuk PKR ada...masuk PAS pun ada..
    Kita tengok kerja buat dia...

    ReplyDelete
  8. Talibarut yang paling besar dalam UMNO Merbok ialah hanmpa semua yang menjadi pencacai dan pemberontak di dalam merbok.

    Jangan dok dengki rezeki orang lain dalam perniagaan. Kalau hampa semua pandai berniaga ... PI LA NIAGA .... buat apa dengki.

    REZEKI DI TANGAN TUHAN.....

    ReplyDelete
  9. Talibarut yang sebenarnya adalah hampa semua dari merbuk times yang suka memecahbelahkan perpaduan umno yang ade sekarang.Sedarlah umno sekarang berada di ambang pintu maut .Umno kalah bermakna melayu di malaysia akan menjadi melukut di tepi gantang.Masa itu melayu akan gigit jari dan PAS menyesal tak sudah akhirnya orang cina naik tocang dan minta yg bukan-bukan dan terkeluar dari kontrak social yang telah pun di persetujui semasa merdeka .Aku nasihatkan jangnlah kite cemburu sangat kejayaan seseorang berbangsa Melayu .Kenapa tidak cemburu akan kejayaan org cina.Kenapa suka sangat mencaci dan menidak akan kejayaan org melayu.Tahukah hampa semua Zuffa Pharmacy milik Dato Zubir tu adalah lambang kejayaan org Melayu.Beliaulah org melayu yang pertama sekali berani membuka kedai farmasi di kawan utara di tanahair kira-kira 15 tahun yang dahulu.Dan sehingga sekarang ini merupakan pemilik rangkaian farmasi yang terbesar di kawasan utara mengatasi pemilik bukan bumiputra.Mutakhir ini dengar beliau akan mengembang bisness beliau lagi hingga di lembah kelang dan berhasrat membuka banyak lagi cawangan di seluruh Malaysia.Bolehkah hampa berjaya macam beliau?Hampa semua ni perangai sama taraf seekor anjing kucing kurap yang menyalak bukit saja.Hampa sebenarnya org UMNO yang kecewa kerana kalah dan tidak mempercayai qada dan kadar tuhan kerana perasaan telah di kuasai iblis dan syaitan.Kalau hampa benar2 pejuang cubalah majukan diri dan keluarga sendiri dahulu sebelaum nak memperbatulkan org lain.Taraf hampa adalah sama tahi Dato Zubir saja.Kalau hampa berani kenapa org cina menghina institusi raja dan mempertikaikan hak org melayu hampa kelu dan dan penakut nak mencabar dan melawan org cina.

    ReplyDelete
  10. Yang aku tahu perniagaan Dato Zubir tu 98 peratus adalah secara runcit.Dia ni memang betul ahli perniagaan yang sejati yg mempunyai vision yang hebat .Dia tidak suka bergantung harap kerajaan tetapi lebih suka pada pasaran terbuka.Kejayaan dan kekayaaan beliau adalah hasil dari titik peluhnye sendiri.Menuduh dia adalah tali barut anwar adalah tuduhan liar dan tidak berperikemanusiaan sekali.Tahukah anda semua Dato zubir ni nama nya telah pun dicadangkang untuk bertanding di Parlimen Pendang pada pilihan raya yang ke 11 dan 12 dulu.Calun yang bersih....yang telah pun ditapis oleh oleh BPR, SB dan military police.Tak mungkin sekali adalh tali barut Anwar.Agaknya hampa nie terlalu cemburu dan dengki akan kejayan dan kebolehan beliau.Tahukah hampa dosa memfitnah adalah sama dosanya membunuh org.Ingatlah kita mempunyai anak-anak yang akan membesar dewasa.Kalau anak -anak dan isteri kita difitnah apakah perasaan kita...fikirlah2lah banyak2.

    ReplyDelete
  11. Sebenarnya penulis blog ini adalah manusia yang tak mempounya batang peliakkkkkkkkkkkkk.klau ada pun batang reput

    ReplyDelete
  12. puki mak hampaaaaaaaaaaaaaaa.Pelingkuppp bangsa melayu.Manusia berhati yakjut makjut hati busuk macam mayat babi

    ReplyDelete
  13. Penulis bolg ini sebenarnay saya kenal.Ajk bahagian juga.Saya kan buktikan nanti.AWASSSSSS.Janagn jadi api dlm sekamm.

    ReplyDelete
  14. Memang betul ssalah seorang AJK bahagian yg menerajui blog ini.Dato Tajul awas AJK itu.

    ReplyDelete
  15. tuan punya blog ini sebenarnya seekor anjing yang nak jadi ketua bahagian dan calun pilihan raya.

    ReplyDelete
  16. Mengejutkan....!!!
    Jika benar penulis blog ini adalah AJK bahagian..

    Tolonglah... hentikanlah semua ni...
    tak guna maki hamun dalam ni....
    Pikiq masa depan anak2 kita...

    jangan menang sorak...kampung tergadai...
    sama2lah kita pikiq mcmana nak jernihkan kembali apa yang dah keruh...
    jangan kita tambah bagi lebih keruh...

    mengenai Datuk Tajul dan Datuk Zubir,
    Bagi peluang depa buat kerja... jangan dok menyalak sangat... bukit tak runtuh pun.

    Kalau kita tak support pemimpin melayu kita... adakah bangsa lain akan fully support depa..
    kalau rasa ada yang tak kena...tegur, kalau tak jalan juga.... pemilihan akan datang... buat perubahan... kita kena berani...

    sekarang ni...marilah sama2 kita berpikir kembali... renungkan kembali... apa yang kita boleh bantu untuk memartabatkan kembali bangsa melayu...

    Tolonglah... SAYA SAYANGKAN ANAK2 DAN MASA DEPAN MEREKA.

    ReplyDelete
  17. Penulis blog ini Major Annuar????? Pak tuan Syed Osman??????Bekas Exco wanita???? Bekas Menteri Penerangan..???? Cuba anda teka siapakah dia?

    ReplyDelete
  18. Yang pasti org itu mesti org yang kecewa,nak balas dendam,selalu nak menang bila bertengkar.......anda gunakanlah akal sendiri untuk menuduh siapakah dia penulis blog ini.

    ReplyDelete
  19. Sah penulis blog ini adalah penyokong Tok Mi.

    ReplyDelete
  20. Mungkin juga Ismail Sala yang cukup benci pada Dato Tajol.Mail tu dia bole guna puteri suruh mereka menulis di blog.

    ReplyDelete
  21. Aku agak Major Anuar.Manusia yang tak pernah senang melihat kejayaan org lain .
    Khabarnya dia adaalah tok guru kepada bloggers di Sg.Petani.

    ReplyDelete
  22. Penulis blog ini adalah wajah manusia tetapi berkulit biawak............Pengecut dan pengkianat bangsa .Harus dibunuh!

    ReplyDelete
  23. Yang pasti pennulis blog ini adalah terdiri drp peyokong Dato Mi janggut yang kalah semasa pemilihan dahulu.Juga bukan dikalangan yang berpelajaran tinggi.Cuba teka sapa dia mereka! Aku rasa mesti Mat Terap yang kerja askar tu.Dia tu suka gaduh dgn org tak habis-habis dari zaman Tun Daim hingga sekarang.La ni dia gila talak nak kembali kepada UMNO.Aku harap jangan terima dia kembali!!!!

    ReplyDelete
  24. Aku juga dok agakkkkkkkkk org tu.Paling aku meluat sekali dia tu la! Tak pernah aku jumpa manusia berperangai macam tu di dunia ini.

    ReplyDelete
  25. Aku rasa bukan...
    Rasanya aku tau sapa dia ni...
    tapi tak guna kita bincangkan sapa dia ni...
    Pakat2 pikiq... mcmana nak kembalikan zaman kegemilangan UMNO merbok...

    Bukan dengan cara dok gaduh sana...gaduh sini..
    tuduh sana...tuduh sini..

    Kalaulah org UMNO Merbok bersikap mcm ni..
    maka...akan lebih gelaplah masa depan UMNO Merbok.

    ReplyDelete
  26. Kepada Anon:20/8 1:57/1:59/2:05/2:10

    Mohon tolonglah jangan menaki hamun dengan ayat ayat yang melampau..Jadilah manusia yang ada fikiran yang waras apabila berhujah.Jangan cepat melatah.Sebab anda juga datang dan keluar dari 1:59..pohon maaf dari saya.

    ReplyDelete
  27. maaf,saya orang sungai petani dok menetap di penang baru 1st time jumpa blog ni...hahahahahammmmmpehhhhhh!
    Selamat Berpuasa semua mai kita toksah dok maki sama sendiri ,,baca quran pun baguih!

    ReplyDelete
  28. DATO ZUBIR LEBIH BAIK AMBIL TINDAKAN MAHKAMAH AGAR AGAR SEMUA BLOGGERS INSAF DAN BERHATI-BERHATI MEMBUAT TUDUHAN.PEGUAM DATO SYAFIE ABDULLAH MEMANG PANDAI DAN BERMINAT SANGAT KES SERUPA INI.MENUDUH JADI TALI BARUT ANUAR ADALAH TUDUHAN YANG LIAR DAN TIDAK BERASA SEKALI.

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.