31 August, 2009

Sentuhan Datuk Mokhzani Mahathir bekas Ketua Pemuda Merbok

(ihsan - suara pemuda)

Selain dari pemimpin-pemimpin yang datang dan pergi di Merbok salah seorang pemimpin yang banyak juga jasanya di kalangan pemuda ialah Datuk Mokhzani Mahathir.

Mokhzani mulanya dilantik sebagai Bendahari Pemuda UMNO Bahagian Merbok semasa Dato' Arzmi Hamid selaku Ketua Pemuda.

Selepas tamat tempoh Dato' Arzmi tamat sebagai Ketua Pemuda, Datuk Mokhzani Mahathir pula dipilih sebagai Ketua Pemuda UMNO Bahagian.

Walaubagaimanapun MT tidak mempunyai banyak maklumat tentang Datuk Mokhzani dan sedang membuat penyelidikan di arkib UMNO Malaysia dan Perpustakaan Negara

Jika sesiapa yang menyimpan visual dan sebarang maklumat sila postkan di sini atau email pada MT.

12 comments:

  1. Semoga Mokhzani bersedia lagi untuk bertanding dalam jawatan-jawatan tertinggi di Merbok. CCZ akan beri sokongan 100%.

    ReplyDelete
  2. Aku sokong kenyataan ccz....Hidup Dato Mokhzani

    ReplyDelete
  3. MT,
    Tahniah diucapkan kerana membawa balik nostalgia suka dan suka UMNO Merbok. Say dahulu adalah di dalam bahagian merbok tetapi setelah persempadanan semula kawasan saya sekarang ini berada dalam kawasan Jerai.
    Dan saya sealu juga mengikuti perkembangan rakan-rakan di Merbok dan melihat blog MT ini teringat kembali kenangan indah bersama rakan-rakan seperjuangan di Merbok dahulu.
    Teruskan usaha ini MT!
    Fakta-fakta yang disokong dengan gambar dan keratan akhbar adalah bukti yang yang tepat dan bukan omongan kosong.
    Syabas!!!

    ReplyDelete
  4. Beruntunglah Bahagian Merbok kerana kebanyakan barisan pemimpin mereka yang terdahulu rata-rata memiliki personaliti yang terpuji serta disanjungi rakyat setempat.Pemimpin datang bersilih ganti,budi serta bakti yang diberi akan dikenang sampai mati..itupun kalau mereka masih tahu apakah maknanya budi...masihkah?

    ReplyDelete
  5. Mokhzani tak sesuai lagi kerana calun payong terjun membawa masalah banyak.Carilah anak tempatan.

    ReplyDelete
  6. Betoiii, anak tempatan yg berpekerti mulia dan dikenali ramai patut di beri keutmaan.Mokhzani tumpukan pada F1 dialah.

    ReplyDelete
  7. Mokzani bukan calun payong terjun la..dia pernah jd ketua pemuda merbok..payong terjun tu maksud bila nak jd calun br mai jd ahli di merbok..dia dah berpuluh tahun jd ahli umno di merbok..

    ReplyDelete
  8. Calun payung terjun yang terjun tanpa payung ialah Tajuk Urus Mat Zain.
    Berasal dari luar Merbok dicalunkan dan kalah...
    Payung tak terbuka. Nayaaaaaaa.....

    ReplyDelete
  9. Anak tempatan boleh bagi pada Cik Gu Aziz Hassan atau Romli Karim.
    Pakar perang politik Merbok.

    ReplyDelete
  10. waalam dari sya suara akar umbi ingin beri taw pada yg tak hormat tajultak urus nie supaya sedar lah diri sikit jangan nak perasan lepaz nie hang taw lah nasib hang beruk oii...
    sebanarnya tuan2 suma nak taw tajul tak urus nie lah pengkianat bangsa kta ialah bangsa melayu ssb dia komplot kahiri babi itu ssb i2 lah dia pun jadi beruk ssb kairi jadi babi..
    mereka ini lah patut maw penendang dulu sebelom kta penengdang yahudi ...pada tajul yg tak urus lepaz nie hang jdi beruk lah kot jangan mimpi lah nak jadi calon lagi...aku akan pastikan kalo hang jadi calon lagi aku akan pasti kan hang kalah walau parti yg aku sygi sekali pun aku sanggup ddk bawah pembangkang dari ddk bawah hang beruk tajul oii....kalo lepaz nie hang nak jdi beruk aku akan pasti kan tiap2 ary jumaat aku akan sedekah pisang kat hang tpi jumaat ja ary laen pakai hang lah mangkuk cari sendiri lah...tajul tak urus ingat rakyat bodoh yg dia duk curi duet rakyat..dulu cina perak bela dia la nie hang taw lah nasib hang babi oii..aku paling meluat tgk muka hang taw tak...

    ReplyDelete
  11. wahai tajul tak urus ingin aku bg taw kat hang yg aku ada lah salah seorg kaki perang politik oke..said

    ReplyDelete
  12. aku amat2 benci org yg suka bermuka,muka mcm tajul tak urus nie...aku dah naek muak dah tgk muka tajul beruk nie...lepaz nie hang jdi ytongkoi kayu lah wahai tajul yg tak urus...said

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.