12 November, 2013

SEORANG AHLI PARLIMEN KEDAH SEDANG BEREHAT DAN DIRAWAT.



Stress berpolitik tidak ada hadnya. Darjah meter up and down macam yoyo adalah kebiasaan bagi seorang ahli politik hendak pula berjawatan sebagai Ahli Parlimen.


Mana mahu difkir maslahah rakyat khasnya pengundi, pertarungan politik dalaman dan yang lebih penting ialah hal ehwal keluarga yang disayangi. 

Kebiasaan YB makan tak pernah pantang kerana terpaksa memenuhi jemputan kenduri manakala kerjanya ibarat siang tidak pernah malam terpaksa memenuhi masa orang-orang kawasan.


Seorang ahli Parlimen dalam negeri Kedah hampir blackout keletihan sebaik selepas persidangan Parlimen dan di masukkan ke hospital untuk rehat dan rawat. Tetapi situasinya tidak lah sampai kena ‘stroke’ seperti yang di dakwa beberapa musuh politik beliau.


Memandangkan YB perlu rehat yang cukup dan rawat yang rapi anak beliau seorang doktor dan isteri beliau tidak membenarkan sesiapa juga melawat bapanya buat sementara waktu ini kerana dibimbangi kepenatannya melarat.


Semoga seluruh rakyat kawasan beliau sabar dan memahami situasi beliau. 

Mereka yang terloncat-loncat mencari ruang sebagai calun harap jangan keterlaluan kerana rezeki, jodoh, ajal maut di tangan Allah SWT.

No comments:

Post a Comment

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.