01 October, 2013

SEBUAH BANDARAYA BERHALA "1MALAYSIA SPIRITUAL TOURISM" YANG TERBESAR DI DUNIA AKAN DIBANGUNKAN

Samaada masyarakat Islam Negara ini sedar atau tidak sebuah projek mega ‘1Malaysia Spiritual Tourism City’ akan dibangunkan di Gambang 35 km dari Kuantan, Pahang.

Konsep bandaraya Spiritual Tourism ini akan dibangunkan diatas tanah seluas 500 ekar (keluasan yang lebih besar dari KLIA) akan menempatkan semua berhala dan to pek kong agama-agama besar dalam Negara ini kecuali Islam.

Ia akan menempatkan : 
1) Patung Kuan Yin terbesar di dunia yang berputar. 
2) Kuil Kuan Yin yang terbesar di dunia. 
3) Piramid terbesar di dunia
4) Keranda menyimpan abu mayat atau columbarium yang terbesar di dunia. 

Mengikut kenyataan dari pemaju projek ini Enchant Acres Sdn Bhd "The Malaysian government fully supported us in this project and also providing us the land. This is fully backed by the government of Malaysia and the government of Malaysia has also helped us to provide funding for this project."  

Adalah dijangkakan upacara pecah tanah projek ini akan dilakukan pada penghujung bulan November 2013. 

5 comments:

  1. Kita tidak faham apakah agenda kumpulan ini? Blogger Din Turtle berpendapat ia adalah satu scam MLM kerana ada unsur-unsur pemasaran secara piramid dengan melantik agen atau downline untuk mendapatkan keahliannya.
    Walaubagaimanpun kerajaan mesti menyiasat sendiket ini .

    ReplyDelete
  2. Hanya di Malaysia. Semakin banyak hak bangsa melayu tergadai. Syabas kerajaan BN!

    ReplyDelete
  3. Hanya di Malaysia. Semakin banyak hak bangsa melayu tergadai. Syabas kerajaan BN!

    ReplyDelete
  4. Hapuskan sekolah sjkc

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.