11 January, 2012

Arah tuju Hasan Ali

Betapa berharganya pengundi bukan Melayu di dalam PRU yang akan datang sehingga PAS terpaksa ‘menyembelih’ pemimpin terkemuka mereka Datuk Dr Hasan Mohd Ali. Dr Hasan Ali terlalu celupar, bertindak menangkap mereka yang minum arak, menyerbu gereja yang cuba memurtadkan umat Islam dan semua ini adalah tindakan-tindakan yang menguris hati kaum-kaum ini.

Hasan Ali harus bergerak di atas platform NGO atau menubuhkan parti baru mungkin ‘Parti Ulam SeMalayisa’ dan jangan menyertai UMNO kerana di dalam UMNO juga ada kudisnya iaitu MCA yang sudah terang-terangan menentang hukum-hukum Allah swt.

Perkembangan politik semasa hari ini hampir semua parti sudah tidak ada pejuang-pejuang yang berprinsip seperti Dr. Hasan Ali kerana semua politikus yang ada adalah oportunis-oportunis yang banyak mengambil kesempatan apabila kuasa diberi oleh rakyat.

Mereka menjadi rakus, riak dan mempamirkan kekayaan yang melampau sehingga rakyat menjadi jauh melihat kereta Mercedez dan isteri mereka yang mewah.

Hakikatnya demokrasi dan globalisasi dunia hari ini hanya akan meratah umat Islam hidup-hidup.

2 comments:

  1. hasan ali tahu dan insaf bahawa beliau berada dalam satu parti yang sudah jauh terpesong dan boleh dikatakan parti sesat, hasan ali tahu beliau juga tak sanggup lagi bergelumang dengan pengkianat-pengkiatan islam dan umat melayu.....
    tidak sanggup mengkafirkan lagi umat islam bukan dari kalangan PAS,tidak sanggup mengakui Tuhan itu mencarut, Tuhan itu samseng,dan lebih dasyat sekali menyokong dan mengangkat peliwat dan pemain china doll menjadi PM malaysia.......
    hasan tahu ALLAH akan melemparnya kedalam neraka kiranya beliau menyesatkan pengikut-pengikutnya, jadi bertaubat dan kembali ke jalan asal adalah jawapannya..........

    ReplyDelete
  2. Maaf cakap, dalam MCA yang kudisnya cuma Chua Soi Lek. Dia menghina hudud kononnya demi meraih simpati kaumnya yang tidak ingin berpresidenkan seorang yang tak bermoral. Sebab tu ramai merajuk lari ke NGO Amanah, DAP dsbnya.

    Tapi DAPig lebih tak bermoral dan NGO Amanah semuanya politician veteran yang expired dan tak laku lagi tapi masih geletik jadi pemimpin. Macam mamak Kadir.

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.