12 January, 2011

UMNO Bahagian Merbok bergolak?

Apa cerita ni? Katanya UMNO Bahagian Merbok Bergolak sehingga seluruh barisan AJK Wanita Bahagian akan meletak jawatan. Blogger Tok Senawi khabarnya http://toksenawi.blogspot.com/ telah mendedahkan isu ini dari sumber yang boleh dipercayai.

 Kalau betul seperti apa yang didedahkan maka jawabnya dalam PRU13 nanti ramai-ramai lah kaum lelaki diketuai oleh Ketua Bahagian pakai baju perempuan untuk masuk kampung dan taman menjadi perayu undi.

Macam-macam laaa....politik ni.

2 comments:

  1. Bergolak apa nya..Jangan dok buat cerita yang karut marut..Hari Jumaat 14hb..Di Kismec Sungai Petani,Himpunan pemimpin Umno Bahagian Merbok 4 sayap..Semua pakat riuh rendah seronok suka..Ketua Wanita Bahagian dan AJK Wanita Bahagian pakat mai di Kismec..Tak ada sapa pun nak letak jawatan..Jenis manusia apa ni,dok buat cerita yang tak masuk akai...

    ReplyDelete
  2. Merbok sejenis burong yang berterbangan dan sering hinggap di dahan kayu mencari makan. Merbok yang bersisik 44 membawa tuah kepada tuannya! Sering juga merbok bertuah ini TERJERAT kerana umpan yang diletakkan dalam jebak. kekalanya umpan itu dalam bentuk palsu yang tidak dikenali merbok tadi.

    UMNO Merbok ibarat seekor burung merbok yang masih berterbangan, tak kehaluan dan tak jumpa dahan untuk bertenggek. Dahan yang disinggahi reput belaka... dan perdu dahan juga reput, malah keseluruhan pepohon menanti angin untuk sujud kebumi.. ini adalah realiti...wahai merbok, carilah pepohon lain yang dapat kaujadikan sarang indah untuk anak-anak mu.

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.