16 December, 2009

Bung Mokhtar belum bersedia bergomoi dengan Zizi Ezzete

Kalut dan heboh di lobi Parlimen katanya pelakon Zizi Ezzete bakal bergomoi dengan Ahli Parlimen Kinabatangan, Bung Mokhtar. Tetapi ini semua dinafikan oleh Bung Mokhtar.

6 comments:

  1. Bro, pernah suatu masa dulu kerabat-kerabat Istana Pahang dikatakan terlalu minat beristerikan artis-artis popular..... kini beralih arah kepada MP-MP dan VVIP dari Sabag pulak....... kenapa ye ?

    ReplyDelete
  2. Yang Gambi,
    MP Sabah yang kawin dengan artis dulu seperti Railey Jeffrey kahwin dengan Sheril Aida.
    Bukan perkara baru.
    Pengundi Sabah lebih suka MP mereka membawa artis masuk kampung kot....

    ReplyDelete
  3. SALAM.

    Cuba selidik di Kedah pula....Kot2 ada yang lebih tua dari Bong Moktar ambil yang jauh lebih muda dari usianya....kot2 ada!! mana lah tau!! Cuma GMC belum dapat sohehnya saja,tapi angin bertiup kencang!

    Pokok dah lama bergoyang cuma GMC tidak pasti angin atau siamang puncanya!!

    Tapi biasanya ada angin tu...!!!Apa pun Tahniah pada empunya diri kerana masih power lagi!! asalkan jgn bayar bil disebelah utara negeri...

    ReplyDelete
  4. Bung Mokhtar Radin “The Bull Fighter”.
    Keberanian yang ada pada Bung Mkhtar Radin terpancar jelas tidak sahaja perdebatan di dalm Parlimen tetapi yang pasti pertarungan sengit menembusi sasaran gerbang perkahwinan yang kedua.
    Tidak ramai lelaki yang berani seperti beliau. Rami yang bermain cara tersembunyi . Ternyata Bung juga tidak menyerondol Zizi Ezzete tak tentu pasal.

    ReplyDelete
  5. Dh Gomoi lama dah ! surat khabar saja yang slow nak pickup !

    ReplyDelete
  6. Pantun UntukBung Mokhtar Radin :-

    GODAM BUNG GODAM,
    GODAM SAMPAI PAGI,
    SIANG LAMBAT MALAM,
    BESOK KAYUH LAGI.

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.