04 August, 2009

Sajak nukilan Sang Hippokrate, Taman Peruda

Yang dinamakan politik Melayu UMNO di mana-mana pun ada sahaja sang hippokrate yang konon berjuang atas dasar perjuangan tetapi yang sebenarnya untuk ongkos sendiri. Begitu juga dalam Bahagian Merbok yang banyak lalang sekejap sini sekejap sana untuk kepentingan peribadi.

Sajak di atas adalah nukilan Sang Hippokrate yang dimaksudkan.

1 comment:

  1. Kui 12 satg..Tajul nak jumpa AJK KSK Tg. Dawai/Bkt Selambau..Dgr crita nak bantai depa sebab Ahad baru2 ni depa buat program p panggil Dato Arzmi..elok sungguh perangai Tajul..dlm persidangan baru2 ni..berkobar2 suruah kita semua bersatu..tapi dia sendiri mcm celaka..dia memang xlayak nak memimpin UMNO Merbok..Dato Najib dan Dato Shafie Afdal tlg pantau hal ini dgn serius..dia memang xlayak untuk jd calon BN..Br jadi Ketua Bhg pun dah haru biru ahli2 UMNO Merbok..xdak langsung perpaduan..

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.