29 August, 2009

Dari Atas Meja berakhir atas Meja

Blog “Dari Meja Ketua UMNO Bahagian Merbok” baru dikemaskini dengan gambar mereka sedang bermesyuarat BN.

Amat sesuai dengan title blog mereka "Dari Meja....." maka mereka pun asyik bermesyuarat dan bermesyuarat keputusan tinggal keputusan hanya di atas MEJA.

Memang tepat apabila bermula di atas MEJA maka berakhir pun di atas MEJA juga, tindakan dan hasil tidak ada. Habuk menjadi hama, hama menjadi penyakit.

Dengar kata Timbalan Ketua Bahagian Doktor Falsafah Ismail Daut dah bertokak pula dengan Ketua Bahagian? Diharap mereka cepat-cepat berdamai demi ahli-ahli UMNO Merbok yang dahagakan kedamaian dan kegemilangan.

12 comments:

  1. Gambaq zaman tok nadoq bila tak tau , macamana nak letak gambaq terkini dah tak ada program.Dah tak ada gambaq depa boh p la bagi ada nampak. Tapi kami kat luaq ni tau. Kami cerdik untok berfikir.

    Gambaq yang mesyuarat perwakilan tu pun sabit ke apeq tukang tangkap gambaq tu bagi.Mana p ajk & ahli biro ict @ media baru dia tuu.Dah tak berguna ka? Hangat2 tahi ayam!

    ReplyDelete
  2. Bilik mesyuarat ada la meja untuk mesyuarat.lepas buat kerja lapor balik di bilik mesyuarat.bentang balik dalam mesyuarat. cuma perilaku hangpa saja tak dicerita dalam mesyuarat,buang masa saja. tak kan nak lapor setiap inci pergerakkan kat hangpa. awat la bodoh sangat hangpa ni. dah habis isu dah ka. pi mengaji lain lain.jangan hanya tau dok mengata kat orang saja.

    ReplyDelete
  3. Putra UMNO pi mana?August 29, 2009 at 2:33 PM

    tuan-tuan,
    Semua dok cakap pandai. Mohon disenaraikan kualiti ajk bahagian hari ini dari ketua sampai pemeriksa kira-kira.
    Mungkin Cik Gu Hassan Aziz dan ramli karim sahaja yang berkualiti yang lain?
    Itu pun depa dilantik. Depa bertanding kalah kerana tak dak duit.

    ReplyDelete
  4. sapa kata cik Gu Hassan Aziz dan ramli karim tu berkualiti...kalau hantar pi kilang..Q.C check pun sure tak lepaih...reject sana sini..kena lebuq buat acuan balik....

    ReplyDelete
  5. La aswat hangpa kecoh pasal meja pula.. Geng DAP kerajaan PASola Negeri Perak pasir 2 butir buleh mesyuarat bawah pokok apa. Siap speaker dia pakai jubah lagi. Lulus semua usul-usul penting. Apa nak di herankan.!

    ReplyDelete
  6. UMNO la ni koi tenat, dah pakat-pakat boleh baca yasin dah, tambah pulak dengan ada pemimpin gila kuasa + generel2 dia yang rasuah pelari duit Rm7juta dan lain2 maka betambah-tambah la rosak.
    Tapi puak2 ni tobat tak mengaku kata depa lagutu. macamana la nak harap menang balik!
    kalau pi report polis ka, sprm ka takut dok terjun bangunan pulak.
    tapi kalau bangunan umno merbok terjun pun tak berasa.

    ReplyDelete
  7. Anom 4:39
    Hang kira mcm ni laaa...kerbau kalau dah jenis suka berkubang dalam keleboq kalau hang bawa dia pi mandi sungai pun dia tak biasa.
    Dia syok nak berkubang juga...
    Mcim tu laaa kalau dah biasa pelari 7juta dia nak 14 juta pulak double...Bro....

    ReplyDelete
  8. Dgr crita pelari 7juta tu dpt tender canteen di Uitm..tajul yg tlg dptkan utk dia.

    ReplyDelete
  9. Dapat canteen baguih laa... Rezki kawan. Nanti ramai lah bekas-bekas pelajar UiTM tu masuk UMNO yang mana makan air tangan dia. Manis dan meyelerakan

    ReplyDelete
  10. Aku harap sangat-sangat kalu boleh marilah kita bincang apa-apa isu pun mestilah lebih bentuk ilmiah berdasarkan fakta dan memberi cadangan dari memberi kutukan pedas dan tajam.Kita takut iamya akan jatuh dlm kategori hasad-dengki,fitnah dan mengaibkan individu tertentu dan sudah tentulah berdosa besar.Pemimpin akan silihberganti dan UMNO akan kekal selamanya.Fikir-fikirlah sebelum menulis apa-apa isu agar org luar luar menilai kita sebagai org yg berpekerti mulia dan dihormati ramai.

    ReplyDelete
  11. Romli Karim quality la, jika tidak masakan dapat duduk kerusi SUB.lagi boroi la dia..

    ReplyDelete
  12. Dinn jj dagu panjang lagi herot dan huduh.Tapi kita kena terimalah itu kehandak tuhan.Itu tak boleh ubah.Tapi perangai boleh ubah.Harap-harap individu yang perangai busuk itu sempena bulan baik ini taubatlah dan insaflah banyak serta beristigfar agar dosa kita diampun tuhan.

    ReplyDelete

(Komen menggunakan pengenalan anonymous TIDAK AKAN DILAYAN. Sila gunakan nama sebenar atau nama samaran. Jikalau menggunakan anonymous, sila nyatakan nama di penghujung komen. Ulasan yang mengandungi unsur fitnah, hasutan, perkauman dan bahasa kesat tidak akan disiarkan. Ulasan yang terkeluar daripada tajuk tidak akan diberi keutamaan.